Să mă introduc

Şi iacată, că-şi făcu grinciuleţul blog, şi se hotărî să folosească si diacritice, că aşa-i frumos şi doar suntem români.
Aşa că...precum şi in alte domenii sunt incă novice, am indrăznit totuşi, să mă vântur în lumea creativă şi inspirată a bloggerilor.


Blogul in sine mai trebuie cosmetizat ca să stârnească curiozitatea viitorilor vizitatori, dar deocamdată, toate la timpul lor.
Astfel, in timp ce scriu şi privesc in monitorul acesta, care incet incet imi provoacă dureri de cap, îmi dau seama, că toate cuvinţelele şi gândurile şi nervii şi stresul şi bucuriile şi etc-urile de care ma lovesc in fiecare zi ar avea şi ele loc pe aici, că şi aşa stau prea inghesuite in tărtăcuţa mea blondă.
Multe nimicuri care vă pot face ori să zâmbiţi, să reflectaţi, sau să râdeţi isteric de oareşicare inepţii pe care aţi putea să le descoperiţi.

2 comments:

me said...

go for it my grinciuletz!

Anonymous said...

..merge..cred ca poti mai mult..

G.B.Daia